Yoga, eeeh, regular. Vanlig you know

Gud vad jag suger på att prata engelska! Inte i skolan kanske, när man har en bok framför sig, men in real life. Det var precis två tyska kvinnor härinne som hade frågor om vår pilates och yoga, på engelska såklart. Jag stammade fram svaren på de flesta av deras frågor. Om jag är okunnig i vanliga fall kan ni då förstå hur det lät när jag skulle förklara allting på engelska. Gah! Dom trodde nog inte att jag var speciellt gammal. Jag lyckades i alla fall ge dom visitkortet till tjejen som är ansvarig så förhoppningsvis hör dom av sig.

Note to myself: bli superserious på c-kursen i english.

2008-12-14 | 12:10:54 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback