Y

Jag sparar mina naglar
Jag sparar mina naglar så jag kan klia dig på ryggen
I nacken och ända ned i korsryggen
Ländryggen
Om du fick ett ord skulle det vara mjuk
Mjuk som bäbishud, mjuk som min halsduk
Du är till och med mjukare än mina naglar
Mina korta mjuka naglar som växer så långsamt
Som jag sparar för din skull
Så att jag kan klia dig på ryggen

2008-12-11 | 21:36:29 | Dagliga | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Hahaha! Nämen! Vad är det här? Det här känner jag igen.

Kan det hända att det här är det bästa en liten nykär Y för ungefär ett år sedan kunde åstadkomma när hennes klass blev tvungna att skriva dikter, som hon förövrigt är sämst på?? Haha! Vad sjukt! Jag älskade för övrigt inlägget innan, jag kände igen texten. Å så rööös jag så klart. Så klart. Och fick tårar i ögonen. Så klart! ;)

2008-12-12 // 21:54:28
» Y om Lucia

Och ni var bäst idag. SÅ KLART!

2008-12-12 // 21:55:10
» Amanda

Jag råkar faktiskt tycka att din "asdåliga" dikt är riktigt gullig. Och fin. Så det så! :)

Tack gölliga Y!

2008-12-13 // 10:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback