Walk in fields of gold

Jag skulle vilja gå runt ute på stan och fråga hur gammal folk tror att jag är. Jag vill verkligen veta hur gammal jag ser ut/uppfattas vara! Fast vågar man det egentligen. Hmmm, tolv kanske? Jo, man tackar... Igår var det en snubbe inne som ville att jag skulle skriva ner två varor på en utav de personliga tränarna från honom. Kommer du ihåg det frågar han. Hallå, skriva två pluttiga ord i excel. Nja, det kan nog bli lite svårt, jag ska bara skriva en lapp... Jisses!

Igårkväll gick jag nog upp två kilo. Minst. Som alltid när det är jäkla födelsedagskalas. Som tur är var det här det sista innan jul så jag hinner svälta mig några dagar innan jag blir tvångsmatad med lussebullar, pepparkakor, stubbar och julmust. För att inte nämna knäcken eller ischokladen. Notera ironin...

Idag är det söndag vilket betyder, no more väntan! Sista arbetsdagen på hela lovet, ledighet here I come!

Nu, läsa bok.

2008-12-14 | 12:02:50 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback