Typ

Sitter på jobbet. Gör inte så mycket. Funderar på om jag borde kila ner till affären för att fixa lunch medan det finns andra nere i gymmet. Kanske.

Matchen gick piss! Eller egentligen inte, vi förlorade inte med så mycket, men det var en sur förlust. Rättvis men sur. Vi fick låna in asbra Malin från 92:orna så målvaktsbiten löste sig fint. Hon var grym! Vi var jämna hela första halvlek, 6-6 i paus. Sen vet jag inte vad som hände... Tusen tappade bollar, stressade avslut you name it. Men jag hade värsta hejarklacken, det är alltid kul, haha. Och Haningeboysen som alltid. Efter matchen fick jag skjuts till tåget och fortsatte vidare mot Solna. Det var dock någon drummel som tyckte att det var en rolig idé att tömma en brandsläckare så vi blev stående i Årstaberg i ungefär tio minuter. Jag och alla uppstylade partymänniskor. Detta gjorde ju att jag missade tuben så jag kom hem senare. Dusch och macka med te i soffan med Karin och Lollo. Dom duktiga två hade bakat hela kvällen så det luktade mums av lussebullar och kakor i hela lägenheten. Och jag fick smaka, yes! Papo var ute och partajade och kom hem, något på lyset, vid halv ett ungefär. Då borstade jag tänderna och lade mig. Imorse var jag trött. Trött, trött, trött.
Här är det ganska mysigt. Jullåtar och tända ljus. Skönt...

2008-12-06 | 11:10:15 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback