Tjugotredje

Igår upptäckte jag att det bara är en vecka kvar till Gillinge. Alltså bara sex dagar kvar idag! Helf!

Efter en mysig natt och morgon for jag och handlade med syrrorna och mor i vår racerbil. Mor min blir säkrare och säkrare bakom ratten vilket jag tycker är skönt. Fika när vi kom hem framför Grinchen som vi missade igår på TV, tur att Jossan fick den förra året. Nu har granen blivit tillklippt och är nu redo att pyntas. Först ska tomtar och annat krams som vi tog upp igår ut på sina respektive platser. Om bara vädret skulle vilja hänga på så skulle det vara pricken över i. Det är i alla fall kallt ute.

2008-12-23 | 13:33:45 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Nu ligger ditt paket här och väntar, haha :D

2008-12-23 // 14:05:30
» A

Gölle! Suktare där!

2008-12-23 // 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback