Sega tisdag

Idag snoozade jag ofrivilligt två gånger. Mobilen ringde en gång. Två gånger. Nu har syrran vaknat och undrar om jag inte hör larmfan. Jag låter den ringa ut, fem minuter kan jag väl få unna mig eller? När jag sen har gått upp och ser på klockan är den nästan fem över halv. Sex. AAAAAAAAH! Stress var bara förnamnet. Men jag hann fixa allt jag behövde och det som inte hans med, typ sminka mig och borsta tänderna, gjorde jag hemma hos pappa. Jag hade ju en sån där jobbig körlektion ni vet... Liten landsväg, jag körde som en Gud! Att jag sen nästan missade bussen till skolan är väl en helt annan femma...

Trött är bara förnamnet för vad jag har varit idag. Trött, trött, trött. Ikväll ska jag, ska jag, lägga mig tidigt. Punkt.
Nu ska det spanas efter fakta om Nynäs kommun, sen middag med family framför teven och de svenska damerna som tar sig an Vitryssland. Heja, heja!

Dagens paket: en svart badsvamp

2008-12-02 | 17:13:17 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback