Pausvecka

Ingen blogg när man har mycket att göra. Men det har ni säkert märkt. Därför får det bli en snabbis nu innan jag ska vidare på nästa äventyr. För dom som går på vår skola har det säkert varit mindre kul att ha idrott den här veckan eftersom vi esteter har paxat hela gympasalen och stängt av alla omklädningsrum. Dom får komma in och duscha såklart men vi gör allt för att det inte ska bli något smygande eller tjuvtittande. Vi repar ju som sagt på vår julshow. Varje dag hela den här veckan har vi gjort det. Allt för att de andra ska få se en så bra show som möjligt. Och tro mig, jag tror inte att dom kommer sitta helt uttråkade i alla fall. Igår prövade vi och spelade upp för föräldrarna. Mormor & morfar, mamma och farmor & farfar tyckte alla att den var jätterolig. Mycket bättre än julton som alla var och kikade på kvällen innan. Jag tror att det kommer bli bra imorgon...

Ikväll är det en helt annan historia dock. Kvällarnas kväll! Peter Jöback i Globen! Halleluja! Jag ska ta och hoppa in i duschen, piffa mig och sen bär det av med syrrorna in till stan. Halv åtta smäller det. Oj, vad jag har längtat!

2008-12-18 | 15:45:32 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback