Ledighet, finally!

Nu är äntligen det här jobbåret slut! Inget mer, inte på hela lovet och det ska bli grymt. Fast det betyder å andra sidan inga pengar men jag har så jag klarar mig.

Kvällen har och kommer att spenderas i soffan med mysigt sällskap framför Wallander. Hoppas på en fortsättning... Imorgon startar den sista, och roligste, veckan i skolan. Repvecka för hela slanten! Och bara massa roliga föreställningar och annat kul på kvällstid. Det ska bli såå skönt! Rätt vad det är så är det lov och sen julafton, tjoho!

Tillbaka till soffan och mys med stort M, toodles!

2008-12-14 | 22:11:36 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Åh vad kul vi ska ha det! :D :D

Synd bara att vissa av oss måste göra ett satans samhälleprov på torsdag, dagen innan avslutning.. SUCK med stort S. Blä på det!

Men tjoo på showen, hoppas det blir såå bra. Kul blir det i alla fall! :D

2008-12-14 // 22:43:45
» A

Ja, ja, ja! Precis som med sommarshowen, bara med ett ännu mer grymt resultat :D

Fy stackarn! Jag är inte avis om jag säger så. Men det var lätt så du kommer klara det galant!

2008-12-15 // 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback