Hej hopp lingon...

Aaa, för jag är bra på att uppdatera! Men det gör ingenting har jag bestämt för det är det inte många andra som gör heller...

Senast jag skrev var det julafton och mycket har hänt sen dess... Under de senaste dagarna har jag kort och gott:
gått upp sextio kilo, använt julklappar, smockat i mig mängder choklad, firat en till julafton, myst... Typ...

Idag har jag kört Gillinge och gjort staden. Varit igång sen kvart över sex imorse. Ett ord. Trött. Men det var såklart värt det för jag har haft en grym dag. Min söta, underbara, snälla göllegubbe (känner ni igen fjäsket?) skjutsade lilla mig ut till Gillinge och satt sen där och hade tråkigt medan jag racade runt på banan i en Audi A3, which btw I LOVE! Jag var som vanligt nervös, som jag alltid blir när jag ska göra någonting över huvudtaget, och som vanligt oroade jag mig i onödan. Det var buskul! Efteråt for vi tillbaka till Solna, där vi spenderat natten, ställde bilen och tog tuben till stan. Shopping med stort S och målet var som för alla andra jäklar som var där: nyårsklädsel. Jag blev nöjd till slut, jag fick med mig allt. Och jag bara måste säga att min man kommer att se alldeles föträffligt snygg ut på nyår i vit t-shirt och väst. Jag svimmar... Felix som letade upp oss eftersom hittade en riktigt snoffsig skjorta. Flickorna kommer tråna på nyår!

Trötta men belåtna kom vi hem vid halv nio och min kväll har spenderats med min kära mor som tråkigt nog blivit sjuk. Imorgon ska jag ta hand om henne, pyssla om och så. Det blir allt trevligt!

Nu blir ni säkert galna av nyfikenhet! Vad köpte hon? Vad ska hon ha på sig på nyår nu då? Hallå?! Jag säger lugn, bara lugn. Det kommer komma bilder. Tagna med nya systemkameran. Tjo!

2008-12-29 | 23:58:10 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

well, i recognize it ;D

2009-01-02 // 00:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback