Handboll till tusen

Inte nog med att vi spelade SM i helgen, nu ska det bli ännu mer handboll. Bollar hit och dit! Om en halvtimme ska jag och Jennis kila ner till gympasalen och för första, och antagligen sista, gången träna med skollaget i handboll. Bara vi tjejer såklart. Jossan är en kaxig skitunge!
"nu ska jag och tjejerna visa hur man gör"
Så jag kan inte spela handboll menar du eller?
Roligt ska det bli i alla fall, match nästa vecka. Mot vilka är en gåta, det har dom inte sagt än. Ikväll är det match mot Kungsängen med riktiga laget och jag vill så gärna ta dom! Frågan är hur bra det kommer gå eftersom Carro är borta vilket gör att vi är en kant mindre. Bara jag som ordinarie typ och utan någon målvakt. Jag tror någon pratade om att vi skulle låna in en målvakt från 92:orna. Jag hoppas på det! Det skulle vara så skönt att spela lika bra mot dom som vi gjorde mot lagen i helgen. Då är chansen stor att vi slår dom. Lite hämnd från SM steg 1. Dom är helt säkra på att vinna över  oss... Skrattar bäst som skrattar sist...

I helgen ska jag vara isolerad i stan på jobbet medan alla andra har trevligt på julmarknaden. Mamma och syrrorna ska bara lussebullar, pepparkakor och andra kakor. Damn!

2008-12-05 | 14:36:48 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» R

jag ska också jobba och fixa hela helgen så jag ska inte heller på någon julmarknad!

2008-12-05 // 20:30:15
» A

It sucks!

2008-12-06 // 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback