Godermorgon i denna sal

En annan råkade försova sig imorse. Inte bra! Men det var så varmt och skönt där under täcket...

Nu blir det i alla fall till att ta nya tag, julpyssel står på schemat. Jag ska göra det vackraste av julkort. Superseriöst! Ibland är det allt bra trevligt att gå estet, där allt ska vara så himla kreativt hela tiden. Vilka andra på skolan får hålla på med jul- och påskpyssel? Jag känner inte till många om jag ska vara ärlig.
Efter lunch ska det repas uppe i musikhuset tillsammans med dansarna, tror jag, och sen ska vi rigga upp i gympasalen. Imorgon börjar repet med stort R. Det ska bli så kul!

Pysseltime!

2008-12-15 | 09:58:00 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback