Detox

I helgen berättade min lilla vän Sandra för mig att hon skulle börja med en detox på måndagen och följa den två veckor framåt, för att rensa kroppen ni vet. Frukt och grönt i två veckor. Jag bestämde mig för att ha en jag med, dock inte vara lika superseriös som hon. Jag bestämde att jag skulle hålla mig undan allt socker typ choklad, glass, kakor. När jag kommer hem på måndagen upptäcker jag till min fasa att mor köpt extra mycket kakor. I paketkalendern är det en stor kexchoklad. Ingen bra start på den detoxen trots att jag fick hjälp att äta upp den. Sen kom jag på att jag ju har en chokladkalender vilket betyder en chokladbit om dagen. Detox kanske inte är något för mig? Sandra, om du läser detta, ge upp för bövelen! Jag kan få dig att må bra, nu tjockar vi socker i mängder!!

Att sjunga Min bön med Antonia idag gick som en dans, vackert som Jenny uttryckte det! Och så hade gatumusikanterna ett möte med Monica och Jenny för att kolla av läget och att vi är på rätt spår. Snart börjar Top Model och efter det blir det middagslagning. Korv i ugn, mums! Och sen träning as usual. Måste komma ihåg att ta med mig varma kläder till utelöpningen så jag inte fryser. Och sen ska jag köra bil, wiho! Nämnde jag förresten att jag besöker Gillinge den 29 december? Inte? Nu vet ni i alla fall... Körkortet, here I come!

Dagens paket: ett par trosor med smileys på, matchar mitt humör förträffligt!

2008-12-04 | 15:58:51 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback