Dagen efter

Dagen efter cup. Lika med. Ont i kroppen! Jisses, man kanske borde börja stretcha efter träningar och matcher som man gjorde förr i tiden. Då behövde jag det inte ens, inte med den mjuka kroppen, det är nu det är som viktigast. För bövelen, jag är ju stel som en pinne i vanliga fall. Smidig som ett kylskåp. Eller frysbox som en annan så fint påpekade.

En minut kvar till vi börjar men jag vill bara ha lunch. Är inte så värstans hungrig men det är skönt liksom. Pyttipanna idag vilket är helt okej. Sen börjar funfun eftermiddagen! Först trummor, estestisk verksamhet (kanske att vi börjar på Decembernatt idag?) och sen kör. Och eftersom vi slipper träning idag ska jag löpa bort värken med ett varv runt Ringvägen.

Off to kulturhistorian och modern skrifthistoia, I think.

Detta inlägg tillägnas Antonia som lite fint påpekade min dåliga uppdatering. En regelbunden läsare. En stammis! Jag får en liten tår i ögat...

Dagens paket: en kexchoklad, size XL


2008-12-01 | 10:04:25 | Dagliga | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» YYYYET

Eeeh men ursäkta, jag märkte det också! Jag gick också å väntade å väntade.. Uppdatera mera! Jag följer ditt varje bloggsteg.. haha, ja eller typ. (Bli inte rädd nu!)

2008-12-01 // 14:19:42
» Ps YY

Pöss! ;)

2008-12-01 // 14:20:08
» R

Jag följer också! Hihi

2008-12-01 // 15:08:24
» Antonia

haha, tack så mycket :P

2008-12-01 // 17:17:53
» a

När du ser detta är du utmanad! skriv din egna önskelista! NU!

2008-12-01 // 18:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback