Åh, snyggo!

Nu ska jag vara duktig och passa på att leta fakta om Nynäs medan jag väntar på att min sånglektion ska börja. Jag lär hinna en liten bit eftersom den inte börjar förrän om en timme. Blä! Och jag sprang ifrån clementinerna som jag hade tänkt att ta med så jag får lite socker innan men icke. Det kan bli väldigt jobbigt att sjunga utan att ha någon kraft i kroppen. Det trodde jag aldrig när jag var yngre, det är väl bara att sjunga? Det har jag lärt mig att det verkligen inte är. Tänk all teknik och annat tjafs man måste hålla koll på. Men usch vad bra det känns när man blir nöjd och det har låtit bra eller när man tagit den där skräcktonen. Sjunga är kulkulkul!

Igårkväll satt jag och kollade igenom allt jag fick med mig hem från SAKO-mässan, alla böcker och sånt. Jag satt där med ett block och skrev ner alla tänkbara yrken och utbildningar som låter bra. Å andra sidan vet jag inte om det är så stor idé att kika på annat än folkhögskolor. Jimmie sa att det verkligen är en grej man nästan måste göra innan man pluggar vidare för att det är så svårt. Sen blir det ju lite lättare att komma in på musikhögskola om jag nu skulle vilja det sen, om jag har gått folkhögskola först. Fått lite stagevana och sånt. Menmen, enough said. Nynäshamns kommun var det ja...

2008-12-03 | 14:42:30 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» R

Fy fan vad svårt att välja vad man vill jobba med för att välja utbildning.. jag tyckte gymnasie valet var jobbigt :/

2008-12-03 // 18:14:51
» A

I know! It's fucking killing me! :p

2008-12-03 // 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback