Oh, happy days!

Min (väldigt!) lyckade helg i korta drag:

Fredag: Träning tillsammans med 92:orna på kvällen, helt okej. Efteråt följde jag med Sandy hem. Vi fick lov att springa till bussen för att hinna med, den var väldigt tidig. Kom hem, duschade och hoppade sen ner i sängen med lite äppelkaka á la Eva och kollade på en film. En läskig sjukdomsfilm, The Invasion. Sandra hade hyrt den från CDON.COM och jag har för mig att den gick på bio för inte så länge sen? Efter filmen borstade vi tänderna, kröp ner under täcket igen och somnade till Torkel i knipa.

Lördag: Shopping med Hampus och Danne på schemat denna dag. Vi tog elvatåget in till stora staden och strosade runt. Det blev lite grabbarna för sig, tjejerna för sig men för mig var det helt okej. Mer tid med Sandra. Jag, som inte skulle köpa någonting, hade världens turdag och fick med mig det behövligaste. En parkas, ett par höstskor, en kjol och så en grej till men den talar jag inte om vad det är. Jag tänker överraska er med en bild så snart som möjligt. Vi var inne ända till tio i sex då vi tog tåget hem. Jag vet inte hur de andra kände sig men jag tyckte i alla fall att det var skönt att få sitta ner en längre stund. En liten paus för mina arma fötter. Jag följde med Sandra hem och där tog vi en varsin snabb dusch och piffade oss innan vi tog bussen till Hampus för lite myspys på hans altan. Jag hade väldigt trevligt! Vi stannade över natten. Sandra och Hampus sov i Hampus säng medan jag och Danne fick ta bäddsoffan. Med ett överkast som täcke. Hampus sa att jag fick sova som en pojke, jo jag tackar jag!

Söndag: Sandra och jag åkte från Hampus vid tio eftersom hon och hennes mamma skulle gå tjejmilen. Vi skiljdes åt och jag åkte hem för att hjälpa mamma med tvätt och städning.

Godnatt mina barn, nu ska en trött Holy B sova sött. Nattinatti!

Och Sandra, du är guld värd! Bara så att du vet...


2008-08-31 | 22:07:25 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback