Money, money, money

Always sunny in a rich womans world!
Samtidigt som jag njuter av att ha så många fina mynt på mitt konto blir jag samtidigt supernervös och vill egentligen inte köpa någonting. Det finns så mycket jag vill köpa/göra! Bland annat så vill jag köpa ett par curlingkängor till den kalla vintern, det går på ca tre tusen. Sen vill jag gärna kunna ha lite roligt som tex gå ut med tjejerna, springa på biofilmer och liknande. I sommar ska (vill) jag och Sandra åka utomlands. Jag har iofs sig ett jobb så det kommer ju hela tiden att rulla in pengar men ändå. Herregud! Om jag var nojig när jag var pank är jag nog värre nu...

Igår flög det dock iväg några kronor när jag åkte in till stan för att köpa en smaller size i mina pumps. Jag "råkade" också kila in på Gina för att titta på ett fint par chinos som mor hade tipsat om. Jag "råkade" köpa dom. Woopsie! Men det hela gick inte på mer än femhundra riksdaler så riktigt så farligt är det nog inte skulle jag tro. På hemvägen fick jag sällskap av Steve som hade slutat skolan. Väldigt trevligt! Väl hemma åt jag lite middag, duschade och pysslade i min bok innan jag bänkade mig framför finalen av Project Runway. Det är ett så otroligt bra program! Se det ni som inte har gjort det! Fast då får ni vänta på nästa säsong förstås. Ett annat program jag såg snart ska börja är ännu en säsong av Top Model och jag kan inte bli gladare. På en dag som jag inte tränar heller, super!

Nu ska jag klippa och klistra litegrann innan jag ska laga middag och sen träna. Jag ska köra hem efteråt vilket jag inte tänkte på skulle bli något problem. Men idag kom jag på att det nog är kolsvart vid kvart över tio. Helf!

2008-08-28 | 15:53:57 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback