Keep your fingers crossed

Imorgon gäller det, på riktigt! Just nu känns det inte så nervöst men det lär väl komma imorgon när jag väl sitter där. Jag har gjort prov hela dagen idag och som det ser ut nu är chanserna goda. Å andra sidan vill jag inte hoppas för mycket. Det är väl som med alla prov. Det brukar kunna kännas rätt bra när man sitter där men sen när man får resultatet fattar man inte vad man höll på med. Pappa följer i alla fall med som moraliskt stöd imorgon och det känns ju skönt. Jag vill verkligen klara det! Jag vill!

Jag kom på en sak idag. Hela sommarlovet har jag varit så koncentrerad på morgondagen att jag nästan helt glömt bort att jag faktiskt börjar skolan i övermorgon. Hur kul är inte det? Kulkulkul! Jossan börjar ju redan imorgon, mohaha. Nervös är hon i alla fall den lilla kraken, precis som det ska vara. Hon är ju faktiskt en sketen etta. Men hon har fått turen att hamna i samma klass som alla hon ville komma med. Så var det ju inte när jag började.
Träffa grabbarna varje dag och få spela. Spela, spela, spela. Såå great!

Håll tummarna för mig imorgon. Kvart över tolv gäller det...

2008-08-18 | 23:29:52 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback