Homecoming

Sådärja sötnosar, I'm back!

Stel som en pinne och ont i kroppen har jag. Det är knappt jag kan gå ordentligt faktiskt. Men Åland var lyckat som vanligt! Väldigt bra träning som Rickard hade förberett, väldigt jobbig också men det är ju så det ska vara. Jag och sandy, de gamla tanterna, gick och lade oss halv elva andra dagen för att vi (eller i alla fall jag) var så utmattade. Inte av träningen tror jag, jag bara dog vid tio och ville bara sova. Jag och sandra har hittat fler och fler ledtrådar på att vi börjar bli gamla. En är ju bland annat att vi gick och lade oss så tidigt för att vi faktiskt var trötta. Tantvarning! Och vi som bara är arton...
Nu har jag kommit hem efter mycket om och men har suttit framför datan med körprov hela kvällen. So far so good, jag är i alla godkänd på dom jag gjort. Frågan är bara om det räcker när jag väl sitter där, nervös och allt.

Nu är det bara två dagar kvar tills skolan börjar. Gud så roligt! Sista året, hjälp!

Nu ska tanten sova. It's way past my bedtime! Sleep tight babies!

2008-08-17 | 23:30:30 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback