Happyhappy

Nu är jag hemma, hemma på krokis. Mollekatten kom och mötte utanför porten när papa lämnade av och det gick faktiskt att klappa. Hans mjuka, gosiga om än lite blöta päls kändes extra len och mysig och han luktade "ute" på huvudet. Lite regn sådär. För det gjorde det ju såklart, regnade. Vi sa hejdå till papa och Karin och sa istället hej till vår lilla mamma. Vi har berättat lite om resan, visat vad vi har köpt och gett henne sina presenter. Lite Kaneboprodukter och örhängen. Hon ska få en present till, en som är lite mer Thailand, men den måste göras klar här hemma innan vi kan ge den. Och tänk vad min gulliga, gulliga mamma hade gjort! Hon hade bakat en morotskaka. Mums!

Nu har jag suttit och här vid datorn och msn i snart en och en halv timme och uppdaterat mig litegrann. Äntligen har jag fått prata med min kära puma och imorgon blir det film och seriemaraton med grabbarna. Då hinner dom få sina presenter innan jag åker bort och jag hoppas verkligen att dom blir bra! Det kan ju bli lite problem att byta. Puman ska också få presenter, såklart! Nu har jag suttit och lett mot skärmen som en annan tönt men det är så underbart att få prata med dom igen. Jag låter som värsta nörden men that's the truth! Resan var föträfflig men det är väldigt skönt att få komma hem också. Nu ska jag gå och duscha och sen krypa ner i min nybäddade säng. Underbart!

Som ni märker har jag brist på adjektiv. Nattinatt Sverige!

2008-08-12 | 23:33:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback