Första dagen på sista året

Hemskt men sant. Om mindre än ett år tar jag studenten vilket betyder inget med estet. Det betyder ju självklart en massa andra saker också, bra saker, men det är en stoor nackdel. Men som sagt, det är lång tid kvar så det kan jag tänka på sen.

Det var lite jobbigt att gå upp imorse klockan sju måste jag erkänna, jobbigare än vad jag hade tänkt mig. Jag tyckte att jag gick och lade mig tidigt när jag lade mig elva men där hade jag fel. Det lär bli samma tid idag eftersom det är Project Runway på TV ikväll. Och imorgon tänkte jag gå upp sex och kika på damhandboll men vi får nog se lite hur det blir med den saken. Jag fick i alla fall sällskap av syrran på bussen, hur konstigt som helst, och sen träffade jag alla härliga i danssalen. Robin och Kristian hade tagit bilen såklart. Det enda som hände var att vi fick några lappar, bland annat med info om morgondagen då vi ska till sågen. Dessutom offrade jag mig och anmälde mig som klassrepresentant för elevrådet eftersom det inte var någon annan som kunde tänka sig vara det. Det ska bli lite intressant får jag säga. Jag kanske kan hoppa in och fixa värsta bra grejerna för mitt lilla program?

Efter skolan handlade jag nödvändigheter inför imorgon sen mötte jag upp jossan i centrum, handlade block och annat tillbehör, köpte en glass och strosade hem. Eftersom solen sken passade jag på att njuta på balkongen innan molnen kom och så kikade jag på lite Peter. Han är så bra!
Nu ska jag packa så jag inte glömmer något imorgon när stressen sätter in och sen parkera mig i soffan.

Toodeloo honeys!

2008-08-20 | 20:32:46 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback