En bra dag

Jag klarade det. JAG KLARADE DET!
Dessutom blev det ett snyggt foto och en stilig signatur så mitt framtida körkort kommer att bli ett väldigt snyggt ett.

Efter provet bjöd papi på fika i SOUK och där satt vi och mös och kollade på folk. Sen strosade vi runt i Åhléns och jag belönade mig med en kalender inför år 08-09. En väldigt fin med flamingos på!
När jag kom hem hade Ikeakatalogen kommit vilket fick mig att minnas mina 2000 kronor som jag har att shoppa loss för där. Jag ska dra med mig papi en dag och njuta av allt fint man kan hitta.
Jag har varit duktig och städat ut bokskåpet hemma i rummet så nu har jag lite ordning och reda igen såhär inför skolstarten.
Som avslutning på kvällen har jag beställt Peter och Evas dubbelcd Himmlen är inget tak och fikat med min familj i soffan. Imorgon börjar kulskolan, efteråt ska jag och Jossan kika på fina block och sånt och på lördag ska jag kanske få kika på sandys papi som spelar på The Anchor. Bara good times som kommer, härligt!

Nu ska jag göra en annan väldigt trevlig grej, nämligen kika på So you think you can dance. Ciao my darlings!

2008-08-19 | 22:09:49 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback