Älskling jag är hemma nu!

Hemma, hemma, hemma! Eller nästan i alla fall. Befinner mig i fiendeland hemma hos snälla Karin som lät oss sova hos henne inatt. Det var väl mest pappa hon ville åt kan jag tänka mig.

Nu ska jag aldrig mer klaga på flyget när jag åker till Grekland för fy fabian för att flyga till Thailand! Det är inte så hemskt som det låter kanske men på hemvägen hade jag riktigt ont i rumpan. Dessutom mellanlandade vi för tankning i Förenade Arabemiraten så det tog längre tid. Men vid kvart över ett stod jag på fast, svensk mark vilket kändes skönt. Karin kom och hämtade och vi fick oss några timmars sömn allihopa. Idag har vi mest tagit det lugnt och snart ska vi hem till mister Gurkan som har en överraskning och sen vidare till min kära mor som jag ska krama sönder. Det känns inte som att jag har varit borta i två veckor. Igår var jag liksom i ett annat land. Och för ett halvt dygn sen var jag i ännu ett annat land. Tänk vad bra att det finns flyg!
Sista dagen åkte jag på en snubbe som ville köpa mig, lite läskigt. Men det är en sak man kan skratta åt i efterhand. Det gjorde i alla fall pappa.

Imorgon blir det förhoppningsvis en träff med grabbarna och sen bär det av till Åland. Tänk att åka utomlands två gånger under loppet av mindre än en månad, inte illa! Inte illa alls!

Jag har haft en alldeles förträfflig semster och det har varit väldigt kul att få spendera såhär många dagar med farmor och farfar eftersom det inte blir så ofta. Hör du det farmor, jag har haft det underbart! Tack för allt!

2008-08-12 | 15:37:06 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback