7 dagar kvar

Väldigt mysig dag med efterlängtade grabbsen!

För min del startade dagen kvart över sex på morgonen då jag vaknade och inte kunde somna om, även fast jag lade mig klockan ett. Låg och läste ett litet tag, försökte somna om igen men gav upp och klättrade ner för stegen. Vid tolv kändes det som att halv dagen hade gått så jag blev glad när Kristian äntligen ringde. Jag började traska bort mot papos lägenhet där vi skulle hålla till. Det kändes så konstigt att gå ute i ett varmt men inte fuktigt väder. Det var skönt i solen men det kändes ändå kyligt på något sätt. Men det är skönt att vara hemma i svenskt väder, fast regnet kan jag nog skippa. Jag blev upplockad med bilen vid Havsbadet och väl hemma berättade jag om resan. Dom skrattade gott åt den delen när äckelpäckelgubben ville köpa mig och jag måste faktiskt hålla med om nu i efterhand att det faktiskt var ganska komiskt. Robin och Kristian har bestämt sig för att anamma mannens sätt och börja använda How much som öppningsreplik. Låter som en mycket god idé tycker jag! Alla flickor kommer falla som käglor vid deras fötter.
Vi kikade på en grym trummis, Muse konsert i London och en väldigt rolig och lättsam film med Robin Williams. Det blev en snabb lunch/middag på Arena vid tresnåret och där stötte vi på Gurkan och Hannes papi.
Vid sju begav sig de trötta grabbarna hemåt efter att ha fått varsitt läderarmband som jag tror att de tyckte om. När jag gick hem passade jag på att ta en sväng in för att hälsa på mormor och morfar och resten av kvällen har spenderats med teoriprov. Ikväll gjorde jag mitt första godkända. Mamma är lite orolig och tycker egentligen inte att jag har tid att åka till Åland men det är ju betalt och allt sen länge. Jag ska plugga ordentligt mellan träningspassen, bara sitta och plugga/göra prov hela måndagen och hoppas på det bästa. Snälla, snälla, snälla...

Nu ska jag sova! Mina ögonlock går knappt att hålla uppe. Nattinatt!

2008-08-13 | 23:49:59 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback