Tisdagkväll - Tribute till vårt kära Y

Hellu små barn!

Ikväll var jag och kollade på treornas Tack och adjö-föreställning på Vågen. Den var askul att titta på och man fick höra mycket bra. Men bäst var ändå Malins reaggyinspirerade låt där Per spelade dragspel, skönast ever! Jag blir så avundsjuk när jag hör henne sjunga, hon har en grym röst som man tyvärr inte får höra så ofta. Vi fick höra Rickard sjunga solo för första gången någonsin och efteråt fick vi veta att det var han själv som hade skrivit låten dom spelade. Grymt! En annan låt spelades där det var mycket gitarrsolon och då släppte minsann vår lärare Jimmie lös och solade med gitarren bakom ryggen. Störtskönt! Vi skrattade nästan så vi höll på att kissa på oss. Men grymmast och bäst av alla var vår alldeles egen Yvanna! Hon dansade med Bella på Time of my life och jag måste säga att hon var den bästa Patrick Swayze look-a-liken jag sett! Och hon är en tjej, det säger väl allt? Hon är så skön, släpper loss totalt och jag vill bara upp och vara lika bra på att dansa som hon är. You go girla!

När man ändå talar om Y:et så kan jag berätta om vårt trevliga lilla sms-samtal efter vår lammnaturkunskap igår. Ungefär 10 minuter efter att vi hade slutat pep min mobil till och detta var vad jag hade fått:
"Jag bjuder på leverpastej och blodpudding hemma hos mig klockan åtta ikväll! Det är bara att komma!"
Jag skrev tillbaka att det skulle ju vara underbart gott men vilken otur att jag har match just ikväll...
"Ajdå! Men du kanske kan äta lite på egen hand? Köpa på burk och käka i pausen kanske? ;)
Yvanna: du är störtskön!

Kände att det blev ett litet tributeinlägg till Yvet men det kan inte hjälpas. Kvinnan är bra! Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar, och vänta på messet från sötnosen. Sen är det tagga inför imorgon som gäller. Det ska bli såååå gryyyymt kuuuul!!! Vågen, here we come!


2008-04-22 | 23:08:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback