Tisdag

Helt vanlig skoldag idag minus kulturhistorian innan lunch. Vi kollade på film på dansen vilket kändes skönt, då behövde man inte byta om och det enda jag behövde göra var att anteckna lite då och då. Skön start på tisdagen som brukar vara min tröttaste dag i vanliga fall. Stressad som jag var imorse så glömde jag mitt mellanmål hemma då det fick jag lov att åka och hämta på lunchen. Men det var bara bra, då slapp jag skolans lunch och fick äta kycklingcurryn från i lördags, MUMS! Trumlektionen gick över förväntningarna med tanke på att jag inte har haft någon på snart en månad. Nu ska jag träna järnet så jag kan få VG.

Efter skolan tog pappa och jag sällskap på tåget in till stan, jag skulle på anställningsintervju och pappa träffa farmor och farfar. Intervjun gick kanon och var på ett gym på östermalm vid namn InMO. Dom ska höra av sig så ska jag få komma och provjobba och sen bestämmer dom om jag ska få jobba där eller ej. Spännande! Jag fick komplimanger för min CV som gav ett vuxet och moget intryck och mitt första intryck så allt bådar gott än så länge. Efter mötet tog jag bussen till pappsen som befann sig på Gärdet där även f&f väntade i bilen så jag fick skjuts till centralen. Åkte därifrån direkt till matchen mot Polisen som slutade oavgjort, 12-12.

Desperate houswifes var på när jag kom hem, som vanligt, så det blev middag framför teven, som vanligt.
Imorgon är det sovmorgon, underbart! Jag ska sova tills jag vaknar så får det bli en överraskning och se hur mycket tid jag får på mig innan bussen går. Som sandy skulle ha sagt:
Take a walk on the wild side!
CIAO!

2008-04-29 | 22:50:14 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback