Söndagskväll

Söndagen blev en lagom slapp och skön dag. Finns inte så mycket att säga annat än berätta om min dans men det finns inte så mycket att säga. Jag mötte Sanna och Sandra vid tåget när dom kom klockan tre och så spatserade vi upp till Gröndalshallen. Vi satt och väntade tills jag skulle samlas och sen satt dom och kollade på GG innan föreställningen började. Dom skrattade lite åt mitt ass och jag är inte helt säker på om det var bra eller dåligt men resten av dansen gick ganska bra. Några fel lite här och var dock, men det får jag träna bort till den tionde maj då vi ska dansa samma dans igen. Fast den gången blir på Vågen. Lite större, lite läskigare....

Brudarna följde med mig hem efteråt men kunde dock inte stanna så länge vilket var lite synd. Men det blir ju fler gånger och vi var ganska trötta alla tre så det var kanske det bästa. Kvällen har spenderats med plugg, har nu äntligen skrivit klart min svenska som jag kan lämna in till Monica imorgon, och fika framför reprisen av top model. Nu ska jag läsa på engelskan litegrann så jag kan försöka få MVG på nationella. Jag är ganska nervös för jag känner på mig att det inte kommer bli så lätt men man kan ju inte göra mer än sitt bästa och det är ju det jag planerar att göra. Ni får hålla tummarna för mig igen helt enkelt. Jag vet att sötnosen gör det borta i T-land i alla fall. Fick höra av honom att dom hade haft regn alla dagar förutom i lördags och då hade han passat på att bränna sig. Jag lider med den stackars själen, hoppas verkligen att dom får finare väder framöver! På tal om väder så älskar jag vårt just nu. Nu kommer alla fina sommarkjolar få komma fram ur sin mörka hörna i garderoben och se dagens ljus. Om det bara kan vara fint istället för moln med smådjävlar till vindar så är allt bra. Vad jag vet så ska det bli femton till tjugo grader imorgon med moln lite här och där. Vi får se hur det blir....

Dröm sött alla söta! Fast den sötaste sover redan, klockan är ju sen natt/tidig morgon hos honom. Akta dig för brännmaneterna får jag säga istället. Minst lika viktigt! Nu är det bara två veckor kvar...

2008-04-27 | 21:19:38 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback