Söndag

Vaknade för lite mer än tjugo minuter sen efter att ha sovit elva och en halv timme, hur skönt som helst efter gårdagen då det bara blev fyra.

Gårdagskvällen blev trevlig med mycket prat, skratt och god mat. Jag var vrålhungrig eftersom jag inte ätit så mycket under dagen så jag lassade på som sjutton. Vid åtta blev det körslaget och när det var slut fikade vi med mammas urgoda morotskaka. Hon är en jävel på att baka min mamma! Minsta syrran gick och lade sig vid elva och då passade jag också på att smita in till mig medan de vuxna satt kvar i soffan. Det var en underbar känsla att äntligen få krypa ner mellan lakanen och bara ligga ner. Det enda som fattades var J - då hade det varit perfekt.

Sandra kommer ringa någongång på förmiddagen för att se när girlsen ska komma ner. Jag som tänkte ta med dom på en tripp runt ringvägen, nu vet jag inte riktigt hur det blir. Vädret trilskas lite, solen skiner bara då och då genom ett litet molntäcke. Men så länge det inte blåser kan det ju vara skönt ute. Gå runt ringvägen är ju också en alldeles utmärkt anledning till att stanna och vila sina trötta ben på caféet där ute. Kladdkaka, muuums!

Dansuppvisning idag också klockan fyra. Jag är nervös för jag kan inte dansen så himla bra alltså, får öva lite nu innan dom kommer. Sen måste jag skriva klart svenskan och får absolut inte glömma bort att läsa engelskan! Nationella imorgon på första lektionen....


2008-04-27 | 11:06:06 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback