Måndagmorgon

Måndagmorgon betyder datakunskap som i sin tur betyder att jag mest surfar runt och inte gör så mycket nyttigt. Men jag ligger fortfarande tre kapitel före och dessutom så är jag snäll och lånar ut min bok till Robin. Det blir ju lite svårt att jobba utan bok...

Nu är min sista mysmorgon med J förbi. Det känns lite tråkigt att nästa gång kommer att vara om tre veckor, hoppas att de kommer gå snabbt. Fast jag vill ju att J ska få sin härliga solsemester också, så det får gå snabbt för mig men långsamt för honom, hur nu det går till. Det brukar ju vara tvärtom. Den som är fast hemma har tråkigt eftersom den lever på som vanligt medan den som åker utomlands tycker att tiden går jättefort eftersom den gör annorlunda, roliga saker. Fast nu ska jag inte bara sitta och gnälla, jag har ju min sandy att umgås en massa med!

Igår, när jag och mannen gick till bussen vid tjugo i tio, så luktade det sommarkväll. Det var en så underbar känsla att känna sommar! Det luktade dagg och fukt istället för iskall frost och det var ljuvligt. Våren är här för att stanna!

Nu ska jag vara ännu duktigare och gå ut och sätta mig hos sötnosen i soffan igen. Men han åker ju faktiskt utomlands, det får vår kära lärare Rune ha överseende med!

2008-04-21 | 08:49:42 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback