Lördagssnabbis

Det får bara bli en snabbis, jag har nämligen viktiga grejer att sköta. Tro't eller ej!

Det jag ska göra är:
1. Plocka undan! Min mamma kommer snart börja slita sitt hår och vagga orosväckande fram och tillbaka i soffan om jag inte får arslet ur snart. Konstigt nog ligger en massa av mina kläder och skräpar på olika ställen i hela lägenheten och dom börjar liksom börja ligga liiite ivägen nu. Dessutom har jag tre väskor att packa upp, två från cuphelgen (ja, jag vet) och en med alla ombyten från konserterna. Jag har med andra ord en del att göra några timmar framöver.

2. Ringa om sommarjobb. Jag är överlycklig! Min jobbsituation kommer med (nästan) all säkerhet bli tusen gånger bättre än jag trott. Jag har nämligen nästan fått säkert besked att jag kommer få jobba på min pappas exflickväns gym inne i stan. Hur bra är inte det?! Att få arbeta där som receptionist med diverse olika arbetsuppgifter är hur bra som helst för mig eftersom jag kommer hamna i (för mig) lite läskiga situationer och jag kommer dessutom ha tillgång till gymmet för träning. Erfarenheten är inte illa den heller. Grymt!

Off I go!


2008-04-12 | 18:58:19 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback