Fredag

Hade det varit en vanlig fredag så hade jag och J kommit hem till mig med bussen precis nu och sen fått spendera en underbar helg tillsammans. Det ska ju bli bra väder också har jag hört och då hade man ju också kunnat göra så mycket mer än bara vara inne och tråka. Inte för att det måste vara tråkigt att vara inomhus, tvärtom finns många trevliga inomhusaktiviteter man kan pröva på, men det är ju bara såå skönt med sol! Inte för att han inte har någon sol just nu, han borde nästan ha fått för mycket vid det här laget... Jag blir lite galen av att inte kunna prata med ponken. Senast jag hörde av honom var ju iofs i onsdags då han frågade mig en mystisk sak och mer kan jag ju faktiskt inte begära. Jag vill ju inte att han ska ha en superhög teleräkning när han kommer hem. Men det blir så tråkigt! I miss my man!

Fredagen har ännu inte bjudit på så mycket roliga saker förutom pannkaka till lunch i skolan och en mysig stund utomhus i solskenet. Passade på att ta en promenad hem idag också även om man kände att det var lite kallare idag än igår, det blåser mer idag. När jag kom hem tog jag en skål med flingor och nu har jag suttit här. Dock så ska jag gå härifrån för att börja piffa med diverse grejer. Måste höra med Viktoria om man ska ha med sig något, typ sängkläder, till henne idag. Det ska bli så mysigt att träffa damen igen, fast jag måste säga att Kristian är lite nervös allt. Pratade dessutom med Jennis idag om när man borde vara på uttagningen, hon och Elin prövade ju på förra året. Fyra på morgonen var dom där! OMG! Trött kommer jag vara men kul som fan ska det bli! Nervöst kommer det säkert också vara, får se hur jag kommer hantera det...
IDOL here we come!

Keep your fingers crossed....

2008-04-25 | 15:56:18 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback