Fredag

Jag går upp kvart över sex som jag har tänkt och äter frukost. Jag messar hela tiden med en person, tiden rinner iväg och vips så är det fem minuter kvar tills bussen går och jag har inte gjort ett skit! Inte klätt mig, sminkat mig eller någonting... Fanfanfan, nu kommer jag missa bussen vilket betyder inget mys med Joakim i soffan. Och allt på grund av att jag inte kan slita mig från telefonen! Vad kommer han att säga?....

Jag vaknar smått panikslagen efter denna obehagliga dröm och vänder mig om för att kolla på klockan. Jag kan pusta ut, den är bara kvart över sex. Jag hinner stänga av larmet precis innan det börjar ringa och sen går jag upp för att klä på mig. Det är helt sjukt vad den där drömmen kändes verklig! Känslan av att vara sjukt stressad satt kvar länge vill jag lova. Och den där mystiska personen som jag messade som en tok med vet jag inte ens vem det var. Det var inte J i alla fall, jag kände ju nämligen viss skuld i min dröm. Det låter lite sådär tycker jag, fast jag har berättat för honom om drömmen och då slår den inte in. PUH!
Slightly supersticious ey?

Idag är det äntligen freeedag vilket betyder sooova! J ska bort på fotbollsläger någonstans så honom får jag klara mig utan hela helgen minsann. Ikväll är sista konserten och nu kommer andra halvan av släkten och tittar, mamma, mormor & morfar och jossan. Jag ska rocka järnet, njuta och ha skitkul! Efteråt blir det partyparty på Bedarö Baren med hela gänget från musikalen, sångare, dansare, musiker, ja alla. Det blir väl inte helt fel men det känns lite motigt eftersom jag är bland de äldsta och inte känner sådär jättemånga som varit med, inte så bra i alla fall. Men det löser sig väl, jag får koppla på charmen helt enkelt.

Nu slutar jag strax och då är pussa och hindra J från att jobba på lektionerna som gäller :) CIAO!

Förresten, min hunk klippte sig ju igår. Still going strong I must say!


2008-04-11 | 13:30:41 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback