Städdag, söndag

Det är EVIGHETER sen jag skrev i denna blogg. Jag har liksom haft fullt upp. Åka till Grekland, börja skolan.. Dessutom har jag inte haft tillgång till någon dator eftersom alla pappahelger helt plötsligt fösvinner. Men nu har jag i alla fall snott steves :)

För att göra en lång historia kort.. Grekland var underbart, varmt och soligt alla 14 dagarna. Den "kallaste" dagen var det 40 grader, den varmaste 48. Jag har börjat i den underbara skolan och fått en ny klasskamrat, Rebecca. Hon ska gå musik, YES!, och har räddats från de otäcka samhällarna. Vi har varit ute på solön med alla esteter, och den trippen var JÄKLIGT nice. Och Yvanna offrade sig när alla andra spydde och tömde BÅDA dassen. Den tjejen alltså, räddare i nöden. SUPERWOMAN! Om jag får tillfälle kan jag någon gång berätta mer, för MYCKET MER hände :) Nu har träningarna börjat igen också, så nu får jag träffa alla saknade Haningebrudar igen, me LIKE!

Nu får jag sluta skriva, för snart kommer steve tillbaka och då är det MYSPYS! :D

Toodeloo!


2007-09-02 | 17:01:59 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mickis

samhällare är väl inte otäcka =)

2007-09-08 // 20:13:32
» Y

i found you! så kul! haha..
så jag har blvit känd som dasstjejen.. haha :P feels good! hoppas ni tar hans om Rebecca på estet också, fast det tror jag! absolut! :D

2007-09-08 // 22:28:37
» Y

och just det.. "nä för jag är inte avundsjuk på dih coh din resa".. NÄÄ! ;)

2007-09-08 // 22:29:01
» A

Till Mickis: JO, i alla fall liite :)

2007-09-09 // 23:40:00
» A

To my miss Y (also known as "tjottatjejen"): We LOVE vår lilla Rebba och kommer att ta så väl hand om henne. Annars vet vi ju vad som väntar, en galen miss Y på krigsstigen :)
Hahah, du skulle varit med, det var jäkligt nice!

2007-09-09 // 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback