Torsdag.

Idag när jag kommer till skolan efter en alldeles underbar sovmorgon så träffar jag spanjorskorna Mickis & Tilda i bibblan. Det första Mickis säger till mig är "GUD vad du ser ledsen ut, har det hänt något?". Och det blev liksom bara så självklart för mig. Jag har nu förstått att jag är nere i en svacka. Den kanske inte märks hela tiden, jag är ju endå den alltid lika glada Amanda. Men hallå, jag har gråtit i två dagar i rad nu! Det måste väl betyda att något är fel.. Jag mår inte så dåligt, har bara väldigt lätt för att racka ner på mig själv och bli ledsen för ingenting..
Menmen, nu i helgen så ska det bara hända en massa roliga grejer så det kommer nog att påverka mitt psyke på ett bra sett. Imorgon är det match och sen fest hos Robin och på lördag ska jag in till stan med underbara Sandra!
Can't wait! :)

2007-10-04 | 11:05:09 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mickis

svackor tycker vi inte om =( men efter de helgen är du på toppen igen ;)

2007-10-04 // 20:12:47
» Amanda

Yes, så bli det säkert! :)

2007-10-05 // 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback