Match och magkramp

Ingen rast och ingen ro. Gick upp tidigt idag (IGEN!) för att hjälpa våra kära damer. Och det visade sig att skurutanterna inte var några tanter utan tjejer i vår ålder. Jag blev livrädd! För dom som inte vet det så brukar skuru i handbollsvärlden betyda ASBRA. Och dom såg bra ut på uppvärmningen men när vi sen väl kom igång så gick det upp för mig att jag hade oroat mig i onödan, dom var bara ganska bra. Vi vann matchen och det gick ganska bra för mig, 2 mål tror jag och sen fixade jag lite straffar och utvisningar.
Efter matchen bar det iväg till Tumba för att kika på pappas damer och på Linas match. Pappa vann med 43-21, STORA siffror även för att vara handboll, och Lina spelade lika. Slutet gott allting gott, i alla fall på handbollsfronten.
Pappa droppade mig hemma hos steve efteråt där jag var hela kvällen. Vi mös lite i hans säng, kramades och så, kollade på Band of Brothers och käkade en JÄTTEGOD kyckling som hand mamma gjort till middag. Påminde faktiskt lite om en kyckling som famor brukar göra.. Dessutom hade steves mamma lagt upp en hög med någon slags ärta eller böna som steve tydligen inte tycker om för ni skulle ha sett hans min när han såg den där på tallriken! Det var som om han ville spy på en gång, hahah..

Mycket mer än så har inte hänt mig idag.. Full fart och fläng känns det som att det har varit i helgen, men det har varit alldeles föträffligt roligt! Först festen där enda nackdelen är att det jag drack har fuckat upp min mage, har ont + att den är uppsvälld så det ser ut som att jag är i 6 månaden. Fast det har jag ju märkt i efterhand, där och då var det väldigt kul. Det var värt att vara uppe så pass länge som jag var, defenitivt! Och sen stan på lördagen med sandra. Också så himla roligt! Jag tycker att det känns som att vi träffas ofta men det är bara på handbollsträningen 2 gånger i veckan och hur mycket kan man prata då? Måste träffas oftare!
Mycket match har det ju varit också, och det är bara roligt. Jag är inne i en bra kurva nu, vi får se hur länge den håller. Imorgon har jag sovmorgon men det är den jobbigaste dagen, från 9.15 till 17.00, så det är nog dags för mig att sussa. Kan vara skönt att ligga ner för "lilla" magen också..

CIAO så länge!


2007-10-07 | 23:11:16 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rebb

låter som en fartfylld och trevig helg!
du ahnn ju tillochmed möta mig på fredagskvällen :D

2007-10-08 // 16:17:42
» Amanda

Hahah, yes! Det lilla mötet startade ju min helg galant :)

2007-10-10 // 10:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback