Dagen efter...

Nej, det är ingen dagen efter hangover jag pratar om. Dagen efter en förlust, en match som vi kunde ha vunnit om vi inte slarvat så mycket, den viktigaste matchen på året. Förlusten mot Sorunda!
När jag ringde steve efteråt så frågade han hur det hade gått. Gissa sa jag bara och han gissade rätt. Förlorade ni? YES.
Jag försöker att inte bry mig så mycket, men det hade varit kul att få vinna i sunnerbyhallen för en gångs skull, som vi inte har gjort på typ 3 år. Men sorundabrudarna var bra, det måste jag erkänna, som den bra förlorare jag är.
Faktum är att jag blev mest sur över att min farfar och syster hade åkt så jag fick ta 848:an hem vilket gjorde att jag inte kom i säng förrän halv 12 + att jag då såklart var så pigg jag bara kan vara. Jag hann lyssna igenom halva Peter Jöback skivan innan jag somnade. Och idag, typ 5 minuter innan min buss gick så fick jag ett sms från min lärare som sa att min sånglektion var inställd. Jag hade kunnat få sova en hel timme längre! GOD DAMIT!
En grej som var lite roligt var att jag och Malin åkte samma buss hem men ingen vågade typ hälsa för att man inte var säker på om det var rätt person :) Hahaha, tänk vad feg man kan vara ibland..

En eloge vill jag också ge till Pölin och Rebb som kom upp och tittade, kulkul! Sorgligt bara att jag förlorade, man måste ju visa upp sig när man har vänner på besök.. ;)

Idag kommer det inte att hända så mycket tror jag. Ska strax gå och äta lunch om jag hittar någon att äta med, sen idrott och SCMU innan jag slutar för dagen. Imorgon är det dock matteprov så jag måste plugga till det. Jag är ganska rädd för att jag bara ska få G, det låter kanske lite konstigt för vissa men om jag får G kommer jag nog börja gråta. Jag vill inte ha G men jag märker att jag inte förstår så mycket på matten nu, dessutom har jag så svårt att be om hjälp. Det är så pinsamt tycket jag. Menmen, jag får hoppas på det bästa!
Men en grej som är roligt är att vi ska få se en modern dansföreställning imorgon med individuella valet, ska bli grymt kul! Bara det är någon konstig grej, jag vill se dans, inte folk som ligger på golvet och andas typ.

2007-10-10 | 10:44:00 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mickis

det är väl inte pinsamt att be om hjälp heller =) bättre det än att "du bara får g" ;)

om dom ligger på golvet och andas går vi upp och tar över showen ;)

2007-10-10 // 15:47:25
» A

Hahaha, och vad var det dansarna gjorde nu igen? Juste! Sprang runt och flåsade till djungelljud, ASBRA! ;)

2007-10-12 // 10:54:51
» mickis

hahah jaa sicken skit =)

2007-10-12 // 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback