Bara för att jag måste

Jag har en konstig känsla av att jag måste skriva i bloggen. Jag har ont i nacken och vill bara gå och lägga mig men jag MÅSTE SKRIVA! Sjukt! yes..

Imorgon är det match mot sorunda igen, fast den här gången med damerna.. Jag tror inte att jag vill men dom har inget folk så jag måste, USCH.
Och jag borde också på ett sätt, det är ju motion, och det behöver jag har jag kommit fram till. Jag kan inte äta någonting nuför tiden utan att få dåligt samvete.. Den konstanta frågan "Åt jag för mycket nu" poppar hela tiden upp i huvudet. Att få anorexia bara en eller två veckor skulle inte skada.. Eller bli magsjuk en vecka för första gången på tre år.. Nej, nu är det skärpning!

På måndag är det skola och Kristian och Robin, min favoritduo, är tillbaka. Håll er friska nu, FÖR FAN!

2007-10-21 | 01:05:52 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback