Pluggapluggaplugga

Idag har jag, hmm, få se nu.. Jag är ju en sån upptagen kvinna. Jo juste.. PLUGGAT! Hela jävla, äckliga dagen! Typ i alla fall.. Imorse väckte min kära papi mig kvart i 10 och tyckte att det var dags att gå upp för han (!) blir så stressad annars. Vi tittade på Saw 3 som vi hyrde igårkväll. Jag säger en sak:
TUR ATT VI SÅG DEN PÅ DAGEN NÄR DET VAR LJUST!
Annars, kan jag meddela, hade jag varit förlorad till de sömnlösa demonerna ikväll. Men äcklig var den, GRYMT äcklig..

Idag har jag också varit med steve i ca 1½ timme, för att prata.. Men slutet gott, allting gott.

Igår var vi inne i stan och käkade på Därmed Pasta, ett underbart pasta/pizzaställe på Söder som har världens GODASTE pasta! Jag liten och späd som jag är (NOT) åt en De la Casa. Alltså pasta med oxfilé, champinjoner, gorgonzola och basilika, LOVELY. I wolfed it på två röda sekunder! Men jag måste säga att jag är liite orolig, förut orkade jag nämligen bara hälften ungefär.. Menmen, det var gott! Sen kollade jag när syrran spelade match. Väl där så gjorde Viktoria och Erika oss sällskap. Det var grymt kul att få träffa dom igen, det var så längesen. Speciellt Erika. Jossan förlorade med det gjorde inte så mycket tycker jag, hon var i alla fall duktig. Efter matchen åkte vi hem och jag, pappa och jossan kollade på Saw 2 och tjockade oss med godis och chips. Myspys..

Imorgon är det kör. Jag LÄNGTAR!
Det är även Naturkunskapsprov. Jag längtar INTE!

Han sa det, han sa det! Jag är perfekt..


2007-11-18 | 23:46:19 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback