Håltimme

Idag började jag som vanligt kvart över nio med engelska. Allt är lugnt, vi satt bara och jobbade i vårat häfte. Efteråt var det lunch och ett litet möte för mig eftersom jag ska vara på svanis på torsdag för att få alla musikaliska elever att gå Estet.. Sen fick vi reda på att vi inte skulle ha någon ljudteknik så då visade det sig att min nästa lektion skulle vara naturkunskap.  Som börjar 5 över 3!! Så jennis och jag har suttit framför varsin dator i typ 2 timmar nu.. men snart börjar vi i alla fall :)

2007-11-05 | 14:23:47 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pöölin

UPPDATERA AMANDA!!!!

2007-11-13 // 19:28:54
» mickis

ja amanada! UPPDATERA!!!

2007-11-16 // 13:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback