FELFELFEL!

Nu är klockan sent, som den brukar bli framför datorn hemma hos pappa, och mitt favoritprogram Dexter är på.

Först vill jag säga att jag är ASFÖRBANNAD! Min lillasyster har blivit uttagen till att få vara med och träna med andra spelare som sen ska bilda Stockholms stadslag i handboll. Hon har dock inte blivit uttagen som 9meter där hon spelar i vanliga fall utan som kant. Hon är den bästa kanten där, det tycker alla inklusive tränarna. Det enda minuset är att hon inte är riktigt lika fysiskt stark som de andra, orkar lite mindre. Jossan har varit med sen augusti och gått så här långt. Idag så fick hon reda på om hon skulle gå vidare och få spela Sverigecupen. Hon blev första reserv och förklaringen till detta var "Du spelar ju inte kant i vanliga fall".. Är dom dumma  huvudet eller?! SVAR: JA!

Dessutom är jag lite besviken pga en grej som jag nu fick reda på i Dexter.. GOD DAMNIT!
Fast det har inte bara varit en dålig kväll. Vi spelade match idag och vann med 21-19, vilket i.o.f.s var skönt. Det ända dumma är att det var mot bottenlaget. Fråga mig inte vad vi gjorde för det har jag inget svar på. Men jag fick i alla fall göra 5 mål, då blev jag nöjd.

Rebecca och jag har fått den äran att få bli Nynäshamns Luciakandidater 2007, och hur kul är inte det? Jag var och fotades i torsdags och fick dessutom fylla i ett formulär som sen blir grunden till den lilla texten som kommer beskriva mig. Jag blev lite paff, för det var ganska svåra grejer jag skulle skriva. Typ vad gör du om 10 år, varför vill du bli Lucia, en person du beundrar och varför, favorittvprogram o.s.v. Jag hade inte funderat så mycket innan och nu ångrar jag lite grejer som jag skrev för jag har kommit på saker som jag skulle skrivit egentligen.. Menmen, förhoppningsvis så gillar nynäshamnarna mig och röstar.. Så länge det blir en estetare så är jag nöjd :)

Mina veckor flyter bara på. Träning, skola, träffa steve, spela match. Snart är det jul! Och med det kommer Peter Jöbacks julskiva! Fast den har jag lyssnat på sen mitten på oktober.. Jag, mor och syrrorna ska gå och se honom på Rival i stockholm den 27 januari. Jag längtar som bara sjutton!! Avis va Rebba? :)

Jag önskar att du ska tycka att jag är fantastisk..

2007-11-17 | 01:21:03 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rebb

NÅGOT AVIS, NÄH! :D

2007-11-17 // 14:18:05
» Amanda

Haha, sorry! Nu ska jag sluta dumma mig :p

2007-11-18 // 00:12:49
» Malin

jag ska rösta på dig! :D

2007-11-21 // 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback