Måndag

Vi spelade nästan färdigt låten idag :) jag fick sjunga och det lät lite skumt att höra sig själv sådär men det lät ganska bra. Sen sjöng Carro in stämmorna, hur fint som helst! Jennis och jag gick tdigare från ensemblen för att hinna byta om till dansuppvisningen. Själva dansen gick nog också ganska bra tror jag, men Jennis pratade med vår lärare, Marianne, och både hon och jag får MVG i kursen! YEY!!! Lite glad man blir då då. Trodde att jag skulle få VG. Menmen, sen fick jag rwda på att jag kommer att få MVG i estetisk orientering :) En bra dag med andra ord.

Steve kom och kollade också, hoppas att han gillade det! :) och på torsdag ska jag sjunga forever young i matsalen i skolan. Jag vet inte varför men så är det. Och jennis ska spela gitarr, LOVELY! :)


2007-06-04 | 18:14:31 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback