Heliga B

HALU! (som söt jennis skulle ha sagt) :)
Jag heter Amanda egentligen men har fått det väldigt trevliga smeknamnet eller vad man ska säga av jennis efter en historialektion. Det klingar vackert tycker jag. Dessutom passar det väldigt bra eftersom det inte är mer än rätt att jag ska dyrkas av folk och bli helgonförklarad ;)

Imorgon, då är det första dagen i den sista veckan i skolan. Buhu, för att sluta skolan men wiee för sommarlov! Jag går första ring i nynäshamns gymnasium, ganska bra, på estetprogrammet. Jag sjunger och spelar trummor. Sjungit har jag gjort sen jag vet inte när men trummorna har jag bara spelat i ett år. Men jag har verkligen hamnat bland väldigt trevliga människor, nya människor! Imorgon ska vi fortsätta med inspelningen av låten på ensemblen. Pianot, som spelas av Anneli, och trummorna, grymma Elin, är redan inspelade och klara! Bas, gitarr och sång kvar. Jag sjunger.. Imorgon är det även dansuppvisning på lunchen där jag och jennis ska vara med och stila! :) Våran grupp är, enligt oss, den bästa och vi ska vara sjuukt bra! Fast jag vet ju förstås inte hur det ser ut när jag dansar, förhoppningsvis bra.

Den är helgen har verkligen speglat mitt humör. Solsken hela tiden! Förr brydde jag mig inte så mycket om vilket väder det var men jag märker mer och mer hur jag påverkas. Regnar det blir jag lite extra tjurig och trött känns det som. Tur att det inte regnar så jätteofta! Fast jag tror att jag har låtit solen skina lite för mycket, har nämligen bränt mig lite här och var :) Men det kommer att försvinna snart och då är det bara att köra på igen..

Nu börjar dock klockan bli mycket och det är dags för mig att dra mig tillbaka och göra iordning mig för sängen och telefonsamtal med Steve. Sov gott! // Heliga B ;)


2007-06-03 | 22:15:12 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback