Födelsedag

Idag är det min födelsedag, hurra hurra HURRA!! Yey, hela 17 bast, haha aasgammalt.. Har varit hos papi som ligger hemma hela dagarna pga en bilolycka och firat med grillad kyckling och marängtårta med banan och jordgubbe. MUMMA! Och det är ganska många som har ringt för att gratta, i alla fall alla som betyder något. Det lilla minuset är bara att det är så tråkigt väder, fast det har inte regnat något i alla fall, alltid något! :)

I tisdags hade jag en liten träff med laget på Rudan i haninge, MYSPYS på högsta nivå! Vi käkade gott, rostbiff och potatissallad, och sprang runt med kameran och fotade lite. Sen jordgubbar med grädde, mums! Och mitt lag vann såklart båda ronderna av det obligatoriska kubbet, like always.. Jag skryter INTE! ;)

2007-06-21 | 16:46:26 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback