The man that holds the key

image2

Här är han! Mannen som har allt en kvinna som jag kan önska sig. Jag brukar säga att under den perfekta ytan finns en ännu mer perfekt insida. Men hallå, taskigt att säga att han är perfekt. Snacka höga förväntningar att leva upp till! Men jag kan säga så här.. Jag ler varenda gång jag ser hans numera muskliga överkropp. Den är bara såå fin och typ värdens sexigaste! Hela hans kropp är faktiskt väldigt najs. Får jag skriva så här? Skitsamma..
Och eftersom jag fortfarande är tillsammans med honom, och inte bara för hans kropp, så måste ju det betyda att han har världens härligaste personliget också! Så man kan säga att han visst är perfekt.. Perfekt för mig!

2007-07-29 | 01:02:34 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback