Thailändskt åskoväder, inomhus?

Japp, det är sant. Jag har varit med om åska och spöregn inomhus i en resturang med neonlampor så mitt vita linne som jag varit så nöjd med när jag gick hemifrån helt plötsligt förvandlades till en lysande jätteblaffa! Men det var det värt för maten och bananpannkakan var gudomliga..
Det var jag, syrrorna, papi och en hemlig gäst. Pappas nya ragg, Lena. Min pappa är en riktig tjejtjusare, ungefär som Tule i min förra klass, och jag fattar ingenting. Han har liksom tjejer uppradade efter honom känns det som. Undrar varför jag inte fått några av hans gener inom det området..

Efter middagen som avslutades vid halv sju så strosade vi runt lite på söder för att gå ner maten litegrann. Det var underbart! Söder är så vackert, klart min favoritstadsdel, förutom Gamla stan kanske. Det var i och för sig ganska molnigt och kallt men jag hade en tröja och luften var alldeles frisk efter att det hade regnat. Underbart!
Dessutom, när vi skulle droppa Lena, som ragget heter, så hittade jag några second handbutker som jag letat efter i evigheter. Jag blev bara SÅHÄR GLAD!! :D Och nu har jag hittat Lisa Larssons second hand också. Nästa gång jag sticker in till stan så blir det söder och frossning i second hand, no doubt about it!
Åh, jag är bara jätteglad nu!!

Nu är det bara 9 dagar kvar innan jag åker.. Och dom kommer att gå asfort, det känner jag på mig. Sen bär det äntligen av! Åh, vad jag längtar! Fast dagarna i grekland behöver inte gå fort tycker jag. På måndag ska jag träffa elise och jennis, sen får vi se om grabbarna hänger på. På tisdag ska jag umgås med Sandra, vilket är verkligen efterlängtat! Det blir nog samma sak på onsdag hoppas jag. Sen måste jag hinna packa innan lördag för då ska jag servera på min morbrors 40års fest. På måndagen åker vi! Sen ska jag hinna vara med elise, kp, robin och alla innan jag sticker också, och kp kommer hem på onsdag.
Haha, jag får fullt upp. :) Men det är alltid trevligt med träffar. Och nu sitter jag inte här och skryter om mitt liv med många vänner. Ärligt talat, så är jag mest med steve och min familj, så rolig är jag.. Men jag sparar allt till sista veckan.. Istället för att umgås med alla jag känner så mycket som möjligt under hela lovet så trycker jag ihop alla till slutet där de får klämmas. Det är hemskt! Måste bättra mig på den fronten..

2007-07-28 | 02:48:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback