Sol.. Men ändå inte..

Mobilen piper till.. Jag förväntar mig ingenting, det kan ju vara vem som helst.
ÄLSKAR DIG! (jag sitter och lyssnar på "Best of you" och tänker på dig :) ).
Precis så stod det. Det var från min älskling. Och tror ni att ett sånt sms räcker för att hålla mig glad hela dagen så tror ni helt rätt. Det är så himla gulligt att få såna sms och jag blir så glad varje gång för det händer inte så ofta. Inte för att steve inte visar att han älskar mig, tvärtom, men bara inte så ofta via såna där sms. Och jag blir liksom förvånad när jag läst dom, varje gång. Att man får ett sms där det bara står "jag älskar dig". Inte hur mår du, vad gör du, vill du komma hit? Bara jag älskar dig.. Och att han kan komma på det bara sådär när inte jag är med, som till exempel av en speciell låt som Best of you. Och bara skicka iväg ett mess.
Tanken är underbar! Jag är överlycklig!

Idag har varit en såndär slappdag till. Solen har skinit men bara till och från. Jag blir lite arg faktiskt! Först skiner solen från en molnfri himmel, sen börjar det regna helt plötsligt. Det är så svårt att kunna bestämma något att göra vid sånt väder.. Man vill ta till vara på solen men kan inte gå ner och lägga sig och sola vid stranden för då kan man bli dyblöt när det sen börjar regna.. Pissigt värre! Så idag har jag först läst en Cosmopolitan ute på balkongen i hängmattan, kollat lite på tv och läst bok i soffan. Typ..

Men sen vid 8 kom pappas ragg Lena förbi på middag. Vi åt grillad kyckling, potatis och tzatziki. Pappas specialitet! Han är kung på att fixa och grilla perfekt god kyckling! Hon är väldigt lätt att prata med Lena. Fast jag är nog ganska blyg ändå, jag vill inte att hon ska tycka att jag är jobbig eller framfrusig eller något sånt.
Jag menar, hon är ju tjej precis som jag. Och nu när jag börjar bli äldre kan man inte komma undan med ett konstigt sätt eller attityd som man kunde när man var liten. Jag vill inte att hon ska tycka att jag är konstig.
Efter maten blev det kaffe, tobleronecappucino för mig (SUPERGOTT), och en liten muffins. Sen åkte Lena hem till sollentuna vid halv 11. Nu har jag inte gjort något särskilt, bara suttit vid datorn och diskat.

Jag längtar supermycket till imorgon! Då ska jag och jennis nämligen hem till Elise på födelsedagskalas, hon fyllde år idag. Det ska bli så kul att träffa dom, och bara vi tjejer för en gångs skull. Inte för att jag inte gillar grabbarna, för det gör jag VÄLDIGT mycket, men det är skönt med lite girlytalk ibland också :)

Ikväll är sista kvällen hos pappa så det blir ingen mer dator för mig på ett tag.. Lite tråkigt tycker jag, det är kul att få skriva av sig lite. Men håll ut! Jag skriver när jag får chansen.. :) CIAO så länge! Amandi

2007-07-29 | 23:48:18 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback