Natten är svart som katten

Idag har det varit full rulle hela dagen känns det som.. Förutom tiden mellan kl. 22.30 och 23.30, det var underbart och avslappnande. Syrran väckte mig imorse halv 11 då jag, den sömntutan som jag har förvandlats till, inte hade lyckats komma ur sängen än. Pappa kom hem med Gurkan så han käkade frukost med oss. Sen åkte vi hem till Gurkan och hans voffisngar som btw är VÄRLDENS SÖTASTE! Skilla, Lovis, Felix och Bonus heter dom. Jag tror att de alla är shepherds men jag är inte säker.. Lassiehundar? Fast mindre..
Efteråt åkte vi hem igen och käkade lunch och plockade upp steve innan vi vände innåt stan. Jag hittade min underbara klocka på Ur och Penn, precis en sån jag har velat ha under en väldigt lång tid! Jag är urlycklig!
Vi kikade lite på Duka också, det var pappa som ville. Han segade som sjutton  så jag och steve slog oss ner vid ett bord och började diskutera hur det skulle se ut hemma hos oss. Hahaha, dt låter lite konstigt säkert men det var roligt att sitta som vilket par som helst och diskutera ifall formen och färgen på bordet skulle passa hemma i lägenheten med de ljusblåa, glasluckorna till skåpen. Jag ville ha ett svart, skulle det bli konstigt mörkt i mitt annars så ljusa kök då? Typ som ett svart hål som suger in allt ljus.. Men steve fick lov att erkänna att det skulle vara coolt med ett svart bord.. ÅÅÅH, vad jag längtar tills jag flyttar hemifrån och får designa min egna lägenhet precis som jag själv vill! Det ska bli så jäkla kul så det finns inte.. :D
Om det skulle vara med steve så skulle det ju vara ännu bättre! Och eftersom jag ska bli världskänd designer och steve berömd inredningsdesigner så kommer vi inte att behöva oroa oss för hur mycket det kommer att kosta.
Suck, ja.. Drömma kan man ju alltid. Medans andra drömmer om utlandsresor med kompisar och pojk/flickvänner så drömmer jag om min egna lägenhet och alla saker däri. Konstigt?
Pappa stack senare iväg till kiropraktorn och då gick jag, steve och syrrorna på Harry potter. Den var faktiskt bra, förstår inte riktigt varför de flesta jag pratat med tycker att den inte är lika bra som de andra..
På tal om kiropraktor så besökte jag en när jag hade pajat knät.. Eftersom jag inte stödde så mycket på det knät så hade mitt bäcken blivit helt sned på köpet så han skulle "räta ut" mig. Jag var lite rädd för att det skule göra ont men det var ju typ HUR SKÖNT SOM HELST! Jag känner ibland att jag skulle vilja gå till en kiropraktor regelbundet, när det känns så stelt i ryggen.. Det tänkte jag aldrig på förut.. Har han förstört mig?!
Och på tal om konstiga saker så sitter jag här och dricker vatten.. Hur jäkla skumt är inte det?! Dom som känner mig vet ju att om jag drickernågot när jag är törstig så är det cola.. Vatten kommer i absolut sista hand!
Herregud, den här sollösa sommaren håller på att ta kål på mig!

Nu sitter jag här och lyssnar på The voice. Känns skönt med lite musik i bakgrunden, det blir inte lika läskigt då. Det är en grej som är ett minus med sommaren. På vintern så bäddas alla ljud in i snön så det är inte så skränigt eller vad man ska säga. På sommaren så kan jag höra båtarna som kör av gotlandsbåten när jag är vid pappa. Det är lite läskigt för då hör man en massa ljud som verkar vara jättenära fast man kan inte se något, det är ju mörkt. Dessutom som ekar verkligen fotstegen när man går.. Kusligt värre! Dessutom är jag väldigt duktig på att skrämma upp mig själv. Ett nyårslöfte kanske?

Snart ska jag få träffa alla mysiga personer igen! På måndag innan jennis sticker iväg och gör lumpen. Det ska bli såå kul! Jag hoppas att alla kan och så, annars får det väl bara bli vi tjejer den här gången :) Det är inte så ofta det händer. I omklädningsrummet i skolan kanske :) Dessutom ska jag önska jennis lycka till. Det är väldigt strongt av henne att ens vilja åka iväg. Jag skulle nog aldrig orka, jag är en sån himla latmask! Men jennis är ju en liten brunkare från sorunda så det blir nog inga problem.
Och snart bär det av till grekland!! :D Steve åker ju imorgon, bye bye baby, ses om 24 dagar! Fast jag kommer ha ganska fullt upp sista veckan innan jag åker iväg och när man själv är borta så brukar man inte sakna lika mycket som när man är hemma och bara sitter framför teven. Så jag hoppas att de dagarna kommer att gå fort!

Nu är my favourite man på Voice, Justin Timberlake med lovestoned. Den är låten är bara bäst! Speciellt I think she knows delen, den lugna. Jag blir gråtfärdig av gittarerna och fiolerna blandat med Justins röst, vet inte varför..
Men han är bara såå LOVELY! Precis som min fina pianist till man, Steve :)

2007-07-26 | 01:47:26 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback