Mitt liv som en lista

( ) haft svart hår
(x) piercat mig (men bara i mina öron)
( ) inte duschat på en vecka
(x) haft tuppkam
( ) tatuerat mej (VILL!)
(x) hatat mitt utseende (ibland väldigt ofta)
(x) ljugit för en kompis
(x) varit ensam
(x) blivit missförstådd
(x) känt mig som en utstött
( ) känt som om jag håller på att dö
( ) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns
( ) tror på spöken
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam (räddare än mig blir svår att hitta!)
( ) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) rökt vattenpipa
( ) snusat
( ) varit full
( ) varit hög
( ) spytt på fyllan
( ) varit bakis
( ) spytt dagen efter (som ni märker är jag ingen vanlig tonåring..)
(x) varit kär
( ) dumpat någon (en av de grejer jag är för feg för att våga ta)
(x) hånglat med någon av samma kön (gills en oskyldig puss och ett sugmärke på ett "osynligt" ställe?)
( ) haft sex med någon av samma kön
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
( ) gått fram till en främmande & frågat efter en kyss
( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het (haha, in my dreams!)
( ) hånglat med en polare
( ) varit otrogen
(x) haft sex på offentlig plats
(x) haft sex i en IKEA säng
( ) haft sex i en IKEA säng på ett IKEA varuhus
(x) haft sex fler än tre gånger på en dag
(x) drömt sexdrömmar
( ) legat med en medarbetare
(x) blivit dumpad (i alla förhållanden jag har haft är det jag som har jag blivit dumpad. Något fel?)
(x) skolkat (OCH, haft en ig-varning! Ni som känner mig har nog antagligen svimmat när ni läst detta)
( ) blivit avstängd från skolan
(x ) ätit sushi (det var okej)
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) fuskat när jag spelat spel (hur ska jag annars vinna?)
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) rört en orm
(x) blivit kittlad
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) dansat i månljus
(x) varit vilse
(x) sjungit karaoke
( ) busringt
( ) förstört en fest
( ) kysst en spegel
(x) fastnat med tungan i metall (pröva aldrig att sätta fast ett hårspänne på underläppen, AJ!)
(x) suttit på ett tak
( ) åkt släde
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( ) brutit ett ben
( ) sett en del av mej själv brinna
(x) svimmat
( ) fångat en fisk och sen ätit den (jag slängde i den igen)
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) skrikit tills jag blev hes
( ) badat i en fontän
(x) badat naken
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) haft en Britney Spears-skiva
( ) haft en trädkoja
( ) spelat kyckling
( ) fått sparken
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) varit i en bilolycka
( ) blivit rånad
(x) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) åkt fritt fall i klänning
(x) sovit i samma säng som någon av det motsatta könet
(x) sovit i samma säng som någon av samma kön (allid!)
(x) tittat på porr 
(x) tagit smärtstillande (4 panodil när jag hade sönder mitt knä)
( ) smygit ut ur huset

Som ni nog märker så har jag inte haft så mycket att göra ikväll.. Om ni vill titta så titta på! Jag snodde dessa från några andra bloggare, fast med mina egna svar förstås. Och det där med alkohol, jag är helt sanningsenlig på den fronten. Jag har faktiskt aldrig varit full.. Men snurrig ett antal gånger :)

2007-07-27 | 01:34:10 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mickis

:O vad har du haft ig varning i? jaa kvinna, jag svimmar!

2007-07-27 // 13:19:30
» Amanda

Hahah, jag hade en liten period där ett tag när jag inte pallade att göra hemkunskapsarbetet i 8:an, du vet det där med mat från olika länder ;)

2007-07-27 // 21:45:14
» mickis

hahaha =) fyyy!

2007-07-29 // 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback