Fredag!

Nu har jag tränat igen, har hållt mig till schemat varje morgon sen jag började hitills. Lite duktigt faktiskt!

Ibland är det lite konstigt. Man har världens bästa grej men när man ser på andra så önskar man hela tiden att man har deras. Vad är felet liksom? Först är man lycklig, glad, ja hela köret. Sen ser man några andra och tänker: Värst vad mysigt dom verkar ha det. Taha, tänk om dom tänker samma sak? Eller så bryr dom sig inte om något annat än sig själva.. Så borde jag också göra!
För jag är världens lyckligaste för jag har världens goaste pojkvän/bästa vän. Visst vi har väl också våra stunder men nämn något par som inte har det någon gång i sitt förhållande. Dessutom har vi varit tillsammans i snart 2 år!
Det är helt sjukt! Taha, jag har egentligen inte tänkt på hur länga det egentligen är. 2 år.. Jisses..
Det roliga är att jag fortfarande verkligen kan känna hur kär jag är, hur mycket jag älskar honom.
Och det är så himla skönt! Älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar..

Nu är snart pappas två veckor slut och det är dags att flytta hem till mami. Lite tråkigt för det har varit riktigt kul hos papio, det brukar det inte vara alla gånger. Men vi har lyckats hålla sams nästan hela tiden. Det största minuset blir nästan att jag inte kommer att ha tillgång till någon dator. Så ingen blogg på två veckor. Men sen kommer jag tillbaka i en vecka, så jag får hålla ut.. Men hela helgen är ju kvar och mycket kan än hända! :)

2007-07-06 | 11:44:34 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback