Feeling hot, hot, HOT!

Jisses, det är såå varmt! Jag har kommit hem till säkerheten från den hemska kvällen som jag spenderade på Rudan i Haninge. Jag tror inte ens att jag vill skriva om det.. JOBBIGT!!!!

Menmen, nu är det gjort och det känns skönt. Käkade lite frukt när jag kom hem,
eller rättare sagt en frukttallrik som papi hade gjort iordning tills jag kom hem vid klockan 9.
Ibland kan han vara såå WÜNDERBAR!
Anyway, tallriken bestod av jordgubbar, vindruvor och honungsmelon + Naturgodis: jordnötter i choklad, hasselnötter i vit/mörk choklad, vit / mörk choklad med kokos inuti och cashews i choklad. MUMS!!
Det är by the way bra om man äter en näve nötter om dagen. Det är finfint fett! Bra fett alltså, nyttigt som sjutton..

Idag har jag bara tagit det lugnt. Ingen stress, bara tränat på morgonen, duschat och läst min bok.
Den är också helt wünderbaar! Stjärna för en natt heter den och den är skriven av Lisa Jewel.
JENNIS, ett hett boktips till dig!
Papi skulle till doktorn här i Nynäs, hör och häpna, för att knäcka ryggen lite grann. Jag satt i solen på balkongen och läste med Jossan bredvid, som målade.
Vi mötte papi i centrum för att handla inför middagen på kvällen. Grillad kyckling, tzatziki, café de Paris sås, ungsbakad potatis och grovt bröd bakat i ugnen. Kan jag tänka mig en godare middag? Svar: NEJ!
Och jag hade faktiskt klänning på mig idag! Och jag kände mig fiin, faktiskt..
När vi kom hem satt jag och läste lite till på balkongen, kan verkligen inte slita mig från min underbara bok.
Hur skönt som helst i solen med en kaffe latte i ett glas bredvid mig, hemmabrygd islatte. MUMMA!
Min papi är en jävel på gott kaffe, jag har tur som har ett proffs hemma.
Vi hade bjudit Gurkan, Tommy och Linda på middag och dom kom vid 4. Såklart så tar det alltid längre tid med maten än vad man tror så jag fick slänga i mig min mat för att hinna till tåget. Jag hann, tyvärr..

Imorgon är det fredag, steves sista arbetsdag. Sen är det lediga dagar med mig som gäller! Can't wait!
Och jag längtar så jag håller på att dö efter resan till Grekland, Skiathos, i augusti. Åker den 6 och kommer hem den 20, dagen innan skolan börjar. Jag hoppas att jag kommer ha några rena kläder att ha på mig..

2007-07-05 | 23:01:47 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jennis spännis

Jaaao, tack för tipset;D hihi =) Puss o krams

2007-07-10 // 17:37:55
» Mickis

skiathos är toppen =)

2007-07-15 // 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback