Måndag

Mickes partej var roligt, i alla fall i vissa stunder typ på promenad genom Huddinges utkanter klockan 4 på morgonen eller alla 1000tals toabesök :)
Synd att det blev lite kaos där på slutet men det var ganska skönt att åka hem ändå. Jag, carro och hittade ändå från micke till huddinge station och tog halv 7 tåget hem på morgonen. Jag är överlycklig att vi hittade även fast jag har en liten aning om att vi inte tog den vägen sandra beskrev.. Menmen, jag kom hem till slut, ungefär kring halv 9 då jag stupade i säng occh sov 2 timmar innan det var dags att vara fin luciakandidat i centrum. Ni skulle ha blivit stolta över min (lätt fnissiga) presentation!
"Om du fick säga en sak som verkligen betyder jul för dig, vad skulle det vara?"
"Peter Jöbacks julskiva! Utan tvekan". :)
Dessutom, bara så alla vet, så är jag tydligen född i centrumfontänen..

Sen slappade jag under resten av dagen, fikade lite på kvällen och pratade med steve i telen.

Idag har jag haft prov i ljudteknik occh ska nu få reda på vad jag fick på naturprovet, SPÄNNANDE!
Ikväll är det träning också! Då ska sandra övertalas att sluta ha dåligt samvete för lördagskvällen, jag hade faktiskt KUL! :) Spana in (snygga) resultaten i sandrasolander.blogg.se  ;)

Storken, I love you!


2007-12-03 | 14:59:16 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Charming man!

Har du börjat få in julkänslan än?

2007-12-03 // 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback